הוראות התקנה למגדש טורבו לרכב 


שים לב! מגדש זה שופץ בעזרת מיטב הציוד הידע והחלפים, כמו כן נבדק בתנאי עבודה ע"פ נתוני היצרן.

לפני ההתקנה בדוק כי כל צנרת האוויר, השמן, המים ומצנן האוויר (אינטר קולר) נקיים משמן, שבבים ולכלוך. נקה היטב שטחים ומחברים, ודא כי סביבת העבודה נקייה מלכלוך וגופים זרים.

החלף שמן מנוע, מסנן שמן ומסנן אוויר

  • לאורך כל שלבי ההתקנה דאג כי פתחי הטורבו יושארו פקוקים.
  • בגמר ההתקנה יש לוודא כי כל הפקקים הוסרו, להניע את המנוע בסרק ולהשאיר במהירות סרק (לא להעלות הסל"ד) למשך כשלוש דקות.
  • בדוק לחץ שמן בעזרת שעון מכאני, בדוק נזילות מהטורבו ומצב המנוע (לחץ עוקה).
  • בשום אופן אין להניע את הרכב כשאחד מהצינורות אינו סגור, אין לסובב את הטורבו בעזרת לחץ אוויר ואין לגעת בטורבינות בשום מקרה.
  • חשוב לדעת, מגדש הטורבו הינו חלק רגיש ביותר אשר סובב במהירויות עצומות (כ-200.000 סיבובים לדקה). שמירה על הוראות ההתקנה יאריכו חיי המגדש ויביאו לתוצאות עבודה מצוינות.
  • בנוסף לכך יש להנחות את הלקוח במסירת הרכב כי אין להתניע הרכב ומיד להעלות סל"ד וכמו כן יש להמתין במהירות מנוע סרק כדקה לפני כיבוי הרכב!
האתר נבנה ע"י
שמיים קידום אתרים
תפריט דף הבית טלפוןwaze